Heinz Kugler

Heinz Kugler

* 19.06.1980
† 17.06.2019
Erstellt von Redaktion SGT
Angelegt am 01.07.2019
1.988 Besuche

Neueste Einträge (12)

Gedenkkerze

Beatrice Schärer

Entzündet am 17.06.2020 um 22:03 Uhr

Lieber Heinz!

Als ich dich vor ein paar Wochen gesucht hatte, um dich etwas zu fragen, habe ich dich tief betroffen hier gefunden. So vieles geht mir durch den Kopf!
Ich erinnere mich, wie ich mit dir Schulaufgaben gemacht habe, an deinen Schabernack, an die geschenkten Fische, die deine verschlungen haben, an tröstende Momente, an deine Konfirmation, und daran, als ihr mitten im Frühlingsputz bei uns aufgetaucht seid... Vor allem bleibt aber dein Lachen.

Im Glauben daran, dass es dir nun gut geht, wo du bist! Deinen Familien wünsche ich, dass die Erinnerung an dich täglich stark macht und dein Lachen auch mit Tränen weiterlebt! Man muss nicht auf Erden sein, um da zu sein!  17.6.2020

Gedenkkerze

Stegi

Entzündet am 01.03.2020 um 20:17 Uhr

Liebe Heinz, 

Leider ha i die truurig Nochricht erscht gescht becho, dass du nümm bi üs bisch... Au wenns scho e ziitli her isch wo mir üs gseh hend, isch es sehr truurig so e Nochricht zbecho... 

I danke dir für die coole Moment, wo mir öbbe mol i de Badi oder Rondelle gha hend...

I wünsche diner Familie viel Kraft im lebe und hoffe, du sitzisch uf ner Wolke und luegsch mit mä lächle zu üs abe.... 

RIP

Stegi

 

Gedenkkerze

Andreas Tanner

Entzündet am 16.02.2020 um 19:48 Uhr

Es Isch hart, zlebe got eifach wieter als wär nix gsi. Doch wenn mo den emol Zyt hät oder Fründschaft am Pflege isch, den gits en riese Schmerz i dä Brust dä Mage verkrampft und es wird eim bewusst. Heinzer du fehlsch es wird nie meh so sie wie früher. RIP und mir 4 Fründe denket und fühlet sicher glich dini Bros. (Stie..............)

Gedenkkerze

Sandra Gächter

Entzündet am 13.02.2020 um 19:44 Uhr

Unfassbar und zu tüüfscht berührt... Mis beileid ad Familie. Au wenns bald ä johr her isch. Wünschi trotzdem dä ganze Familie viel chraft! 

Gedenkkerze

Miriam Kugler

Entzündet am 09.10.2019 um 08:54 Uhr

Hey min liebä Schatz. 

Ich vermiss di so sehr, jedä Tag ohni di isch eifach komisch. Kei Lachä mit dir kei blöd läschterä eifach nünnt meh du bisch min bestä fründ . 

Die letschtä 19 johr sind hammer gsie und jedä Tag wo chunnt isch en Tag nöcher bi dir.. Mir probieret es guets Läbä z führe und dich stolz mache.. 

Mir händ dich lieb dini Fämäly

 Mimaus Köpfli und Engelpeter

 

Weitere laden...